Simskola i Ramsdal, sommaren 2023 Brännöföreningen Göteborg

Simskola för barn 6 veckor

Brännöföreningen kommer även erbjuda i år en sommarsimskola under sex veckor. Fler veckor ger möjlighet till fler timmar i vattnet och större möjlighet till simkunnighet. Som alternativ till en sexveckorsperiod erbjuds en tvåveckorsperiod. Dessa två veckor ska vara sammanhängande.

Simskolan startar måndag 26 juni (v.26) och pågår till fredag 4 augusti (v.31).

Det kommer vara fyra simskolegrupper från kl 10-12. Efter simskolan ges möjlighet till märkestagning kl 12.30 -14.00

Simlärare är Jonathan Höjer, Axel Hulthén Sagert, Hedvig Höjer, Mika Grinell och Ellen Nestenborg. Vid frågor om simskolan kontakta simlärarna via mail på: simskola@brannoforeningen.se

Simpromotion

Lördagen den 5 Augusti

För Ungdomar och Vuxna

Varje onsdag kväll i Juli månad kl 18-19 kommer det att erbjudas crawlkurs. Läs mer här: Crawlkurs

Sista datum för digital anmälan är torsdag 22 juni
.

Digital anmälan till simskola 2023

Namn på deltagare

Deltagarens födelsedata (åååå-mm-dd)

Du som anmäler heter

Ditt telefonnummer

Din e-postadress

Anmälan gäller 6 veckor2 veckorAnge veckor i kommentarsfältet

Är ni medlemmar i Brännöföreningen??
JaNejVet ej

Medlemskap krävs inte för att delta i simskolan. Alla som accepterar Brännöföreningens stadgar (länk) är välkomna att bli medlemmar. Vi är mycket tacksamma för ditt stöd!.

Osäker på om ni är medlemmar? Skicka en fråga till medlem@brannoforeningen.se så svarar vi dig!

Ange gärna om barnet har vattenvana och om barnet tagit simmärken tidigare? Om ja, vilka?

Läs om hur Brännöföreningen hanterar personuppgifter

Inskrivning

Måndag 26 juni är det inskrivning mellan kl 10-12 i Ramsdal, då ges information om gruppindelning.

Kostnad och inbetalning

Sexveckorsperiod: 1350 kr för medlemmar/ 1750 kr för icke medlemmar

Tvåveckorsperiod: 675 kr för medlemmar/ 875 kr för icke medlemmar.

Bli gärna medlem i Brännöföreningen

Inbetalning

Anmälningsavgiften betalas till Brännöföreningens bankgiro 5234-1245 eller Swish 123 073 76 68

OBS! Märk din betalning med “Simskola” och barnets namn.

Sista datum för digital anmälan är torsdag 22 juni.

ramsdal

Stöd vår simskola och aktiviteter i Ramsdal

Vill du stödja oss ekonomiskt? Vi tar tacksamt emot valfritt SWISH belopp till 123 221 45 67.

Skriv Ramsdal

Båtförsäkringsbolaget Assuransen/DVB stödjer också Brännö simskola.