Brännö träning 2024

Träning Vårterminen 2024

OBS! Vecka 7 är tyvärr träningen i skolan inställd pga omlackering av golvet!

Våra aktiviteter som ingår i Brännö Träning är; Gympa, Innebandy och Styrka. Du kan delta i alla träningsformerna om du vill, eller välj den du tycker mest om.

Saknar du någon aktivitet och vill du själv starta upp en ny gruppträning/sport är du välkommen att höra av dig till oss på kontakt@brannoforeningen.se
Brännöföreningen hjälper till med kostnad för instruktörsutbildning, om det behövs.

Det är fritt fram att testa att vara med en gång utan kostnad. Sedan måste du betala terminsavgiften eller en engångsavgift. Om du väljer att betala en terminsavgift så inkluderar den alla träningsformerna.

Varmt välkommen!

Måndag Gympa

Tid: kl. 18.30-19.30
Ledare: Susanna Carolusson och Jenny Frost
(en ledare per vecka)

Onsdag Innebandy

Tid: kl. 20-22.00
Ledare: Lars Kristensson

Torsdag Styrka

Tid: kl. 18.15-19.15
Ledare: Maria Bergström

———————————————————————————————–

Kostnad och inbetalning

Observera att Brännö träning är gratis för ungdomar under 20 år.

Terminsavgift

400 kr per termin för medlemmar i Brännöföreningen. Bli gärna medlem, om du inte redan är det.
800 kr per termin för icke-medlemmar i Brännöföreningen.

Du kan välja om du vill delta i en, några eller alla aktiviteterna utan extra kostnad. Avgiften inkluderar alla träningsformerna.

Engångsavgift

Engångsavgiften för deltagande i Brännö träning är 80:- för deltagare över 20 år, både medlemmar och icke-medlemmar. Denna engångsavgift för träning kan du välja om du inte har möjlighet att att träna så ofta så att det lönar sig med en terminsavgift.

Inbetalning

Betala till Brännöföreningens bankgiro eller swishnummer.

Bankgiro:  5234-1245
Swish: 123 627 52 34
Märk din betalning med din huvudaktivitet, till exempel ”Gympa”, ditt namn och födelsedatum.

Läs om hur Brännöföreningen hanterar dina personuppgifter

Följ oss!

För löpande information, gå med i Facebookgruppen Brännö Träning.