Bli medlem

Alla som bor på Brännö – året om eller under sommaren – är välkomna att bli medlemmar i Brännöföreningen. Vi är mycket tacksamma för ditt stöd!

Medlemsavgift

• Vuxen 200 kr.
  • Pensionär 150 kr.
  • Barn och ungdomar under 20 år 50 kr. Max 100 kr för alla barn i samma familj.
  • Familj (minst en förälder och ett barn) minst 250 kr, max 500 kr.

Så blir du medlem

Du blir medlem genom att betala in medlemsavgiften. När du betalar in avgiften ingår du ett avtal om medlemskap med Brännöföreningen, vilket är vår lagliga grund för att behandla dina personuppgifter. Betalar du in avgift för familj utgår vi ifrån att du har fullmakt från dina familjemedlemmar att ingå medlemsavtal för deras räkning.

Gör så här för att bli medlem:

1. Läs vår personuppgiftspolicy för medlemmar (pdf)
  2. Fyll i anmälningsformuläret för medlemskap
  3. Betala in medlemsavgiften in på bankgiro 5234-1245 eller Swish 123 400 36 61.
    Ange ditt namn och e-postadress på inbetalningen, samt ”Medlemsavgift”.

Observera att Swishnumret endast gäller för medlemsavgifter. Se respektive aktivitet för barn och vuxna, kulturevenemang eller uthyrning för övriga Swishnummer till Brännöföreningen.

Om medlemskap och deltagaravgifter

I Brännöföreningen registreras alla medlemmar individuellt – även barn, men då som medlemmar av en familj. Enligt föreningens stadgar kan inte barn under 14 år ensamt vara medlem i Brännöföreningen. Minst en vuxen i familjen måste också vara medlem.

Många av föreningens aktiviteter har en rabatterad avgift för medlemmar och en annan, ordinarie, avgift för icke medlemmar. Det är deltagarens medlemskap som avgör om deltagaravgiften hamnar på medlemspris eller ej. Detta innebär att om ett barn ska betala medlemspris för en aktivitet måste barnet vara medlem i föreningen. Det räcker alltså inte att en annan person i familjen är medlem om inte deltagaren själv är det.

Kontakta medlem@brannoforeningen.se om du har frågor om ditt medlemskap.