Bord och bänkar

Brännöföreningen hyr ut bord och bänkar till medlemmar som ska anordna kalas eller aktiviteter utomhus.
Borden är cirka 200 x 68 cm stora och cirka 77 cm höga. Bänkarna är cirka 200 x 25 cm stora och cirka 46 cm höga. Både bord och bänkar har rundade kanter.

Prisernav-partyflaggor

Ett bord och två bänkar: 50 kr för två dygn
Beräkna ett set för 6-8 personer.
Hämta möblerna kl 12 dag 1, och lämna tillbaka dem senast kl 12.00 dag 3.

Betalning

Hyresavgiften ska vara betald innan möblerna kan hämtas ut. Det finns tre sätt att betala avgiften:

1. Betala till Brännöföreningens Bankgirokonto 5234 – 1245. Då måste betalningen vara inne på kontot senast fredag veckan innan du ska hyra (alltså inte samma vecka som hyresveckan).

2. Betala med Swish till Brännöföreningens konto: 123 540 10 47. Om du använder Swish är det ok att betala samma vecka som du ska hyra.

3. Betala kontant när du hämtar möblerna.

Boka utomhusmöbler

Ok, jag har tagit del av informationen om priser och inbetalning. Nu vill jag boka!

Boka