Vill du ha sommarjobb på Brännö?

OBS! Ansökningsperioden har gått ut till sommaren 2020!
Alla platser är tillsatta

Arbetsbeskrivning

Badplatsvärdar och arbetsledare arbetar för att våra badplatser ska vara inbjudande och trevliga för såväl Brännöbor som besökare. Aktuella badplatser är Ramsdal, Vassdal och Gröna vik.

Badplatsvärdar och arbetsledare har ansvar för att hålla våra badplatser rena, säkra, städade och inbjudande. Du kommer att plocka skräp, klippa gräs, se till badklippor är fria från taggbuskar och björnloka, samt kratta tång på stränderna. I arbetsuppgifterna ingår också att städa toaletter.

Som badplatsvärd är du garanterad jobb tre timmar per dag under två veckor någon gång under veckorna 24-32. Det kan också bli aktuellt med fler veckor ifall du kan och vill. Arbetstiden är kl 07.00-10.00 och du jobbar i ett lag med en arbetsledare och en arbetskamrat, ni är alltså tre personer i arbetslaget.

Som arbetsledare ska du kunna jobba större delen av perioden vecka 24-32. Du och den andra arbetsledaren får möjlighet att dela upp perioden mellan er. Du som är arbetsledare har huvudansvar för arbetet samt ansvar för de två badplatsvärdarna i ditt arbetslag.

Kvalifikationer och meriterande

För att få anställning som badplatsvärd ska du:

• vara 14 år eller äldre
  • vara ansvarstagande och ha god samarbetsförmåga
  • tycka om att jobba praktiskt

För att få anställning som arbetsledare ska du:

• vara 16 år eller äldre
  • vara ansvarstagande och självgående
  • vara kommunikativ och en god lagledare
  • helst ha erfarenhet av liknande arbete

Ansökningsinformation

Intresserad? Skicka ett mail till medlem@brannoforeningen.se med följande uppgifter:

• Namn
  • Bostadsadress
  • Ålder och när du fyller år
  • Mobiltelefon
  • Vilka veckor du vill jobba
  • Vilka veckor du inte kan jobba
  • Om du vill jobba som arbetsledare och i så fall vilken erfarenhet du har av liknande jobb

Vi ser fram emot din ansökan!