Frågor och svar

Jag kommer inte ihåg om jag betalat medlemsavgiften i år. Kan ni kontrollera det?

Svar: Ja, det kan vi! Skicka din fråga till medlem@brannoforeningen.se så kontrollerar vi medlemsregistret och svarar dig så snart som möjligt.

Jag skulle vilja använda bastun på Brännö. Hur går jag tillväga?

Svar: Brännöföreningen har inte ansvar för bastun. För att få tillgång till bastun behöver du bli medlem i föreningen Bastubryggan.

Till Föreningen Bastubryggans information om bastutider, medlemskap och uthyrning

Vad händer på Brännö i sommar?

Svar: Ta en titt på Årets agenda. Där listar vi alla aktiviteter och evenemang som Brännöföreningen planerar eller deltar i under året.

Jag vill anmäla mig/mitt barn till en av Brännöföreningens aktiviteter. Vem ska jag kontakta?

Svar: Du hittar kontaktuppgifter under respektive aktivitet på vår webbplats:

Aktiviteter för barn
Aktiviteter för vuxna

Hur gör jag för att hyra lokal?

Svar: Du kan hyra Brännögården och Aktivitetshuset (Brännöskolans gympasal och cafédel) av Brännöföreningen. Som medlem får du rabatt.

Information om uthyrning

Finns det gästplatser för båtar på Brännö?

Svar: Brännöföreningen förfogar inte över några båtplatser på Brännö. Det finns en gästbrygga i Husvik som drivs av den privata bryggföreningen Helena men det går inte att förboka dessa platser. Några gästplatser finns också vid Brännö Varv. För mer info och ev möjlighet till bokning, ring 0768-948141 eller gå in på deras hemsida www.brannovarv.se.

Hittar du inte svaret på din fråga?

Tveka inte att kontakta oss, så svarar vi så snart som möjligt.

Kontakta Brännöföreningen